Canada Day!

Idag är det Kanadas nationaldag, Canada Day. Vilket jag tänker fira tillsammans med några av mina allra bästa vänner; & jag är så lycklig, så tacksam över att jag har fått denna gåva, att jag befinner mig här...


Började dagen med att knata iväg & handla en massa färska bär & sedan satt jag bara ute på altanen & njöt. Mitt i min skål med yoghurt, färska hallon & torkad kiwi hörde jag ett ljud, tittade upp & fick syn på dessa små charmtroll. Kändes som om hela jag skulle gå itu, som om mitt bröst skulle brista i ett gyllene moln av koncentrerad lycka!



Raccoon babies!


Kommentarer
Postat av: Ma

Man kan väl inte börja mata dem med tanke på konsekvenserna!

2008-07-02 @ 20:32:32
Postat av: Ida

Nope, desutom hade det inneburit att hela trädgården trampats ned till noll & intet...

2008-07-02 @ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0