Förlåt Jo...

Apropå Hajk som verkade vara något som engagerade... Konversation under Petters avskedslunch innan dess att han plockade fram iPhonen:

Moi - Oh! Hajk! Jag älskade hajk! Boken som man fick tjata sig till, de tjocka gubbarna med dragspel & Bengts dialekt! Ihihhi! Den låter så roligt, precis som ni två!

Tystnad...

Martin - Ida, Petter kommer ju från Skåne & jag har bott i Linköping i 13 år, HUR kan du få det till att vi låter som Bengt Alsterling som de facto kommer från Värmland?
Moi - Eh, hum... jaaa, nej men det låter ju lite skojigt sådär & jaaa...

Kommentarer
Postat av: Jo

Är lite förolämpad men det är ok =) Däremot låter Jennie som dem =)



Kram!

2008-07-28 @ 15:22:51
Postat av: Ida

Ehum, jag bad ju om ursäkt redan i rubriken! Men du vet ju hur jag är! :)

2008-08-01 @ 19:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0