Mitt nästa mål i livet...

Är att avnjuta denna oerhört fina stund i svensk tv-historia när jag är full. So, Magnus - nästa gång moi dimper ned på hemmaplan vet du vad som väntar! GT, M in the M samt obligatorisk allsång till (iiik vad hemskt, jag kan texten utan till!)...

En morgon när jag vaknar, drar upp min rullgardin, då kanske regnet bara vräker ned. Men då blundar jag & nynnar på en liten melodi som handlar om det bästa jag vet! (Dududu)

Sommar, sommar & sol, havet & vinden & doft av kaprifol! Sommar, sommar & sol en himmel så blå som viol!


Kommentarer
Postat av: Maja

OJ, Ida... vem är du? :P Nästa gång du är hemma ska du kontakta mig, så det så. :)

2008-07-22 @ 15:33:50
URL: http://misssmor.blogg.se/
Postat av: Anonym

men Wwooooooppieeee!



Haha, hajk är det bästa i svensk barn-tv historia!

I bulgarien överraskade Emil mig men en perfekt immitation av Bengt och jag dog av skratt varje gång han började "hej och välkommna till hajk, idag ska jag lära oss hur man bygger en barkbåt"

2008-07-25 @ 16:15:48
Postat av: Ida

Maja - Se nedan, du är välkommen!



Bror - Ahhaha! Roligt! Nästa sommar när jag är hemma får vi köra någonslags hajkmaraton ute i trädgården för alla våra vänner! Måste ju gå att sätt upp typ projektorskärmen på något vänster & sedan visa små Bengt-högtidsstunder samtidigt som grillarna bolmar i bakgrunden & alla dricker öl/sippar rosé!

2008-07-25 @ 20:09:58
Postat av: Maja

Det tackar jag för, skulle vara superkul :D

2008-07-25 @ 21:25:11
URL: http://misssmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0