Rostig skruv mot en cykelpump...

Dessvärre så förfulade avlägsnandet av stubben min trädgård med cirka 72% - satt & tittade ut över ödeläggelsen med ledsna ögon. Vanligtvis är inte Isolde den mest uppmärksamma personen när det gäller känslor eftersom hon inte riktigt är hundra in tune med omvärlden men idag plockade hon upp de deppiga vibbarna...


Isolde - Well it looks a little empty now... If you want you can have the pickles jar instead!


So, istället för mitt block har jag nu fått en enorm pickles kruka från sekelskiftet! Lite mindre rustikt på ett sätt, lite mer excentriskt på ett annat - vilket jag antar passar in på 'Garden of Witches' temat! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0