Speed record!

Dessutom - under gårdagens sista pass övade vi på att sportklättra (inte vad jag gör utomhus, sportklättring är för pussys) & moi satte rekord i att klättra en rutt, klippa in till min sele, knyta & dra om repet, säkra mig själv till det igen & sedan klättra ned & rensa rutten! Fast bästa känslan var ändå när jag lyckades klättra hela traversen (5.9 men ca dubbelt så lång som en vanlig sådan) utan att vila en enda gång! Var så himla nöjd med mig själv! Paul lyfte upp mig & hoppade runt med mig när jag kom ned & till & med Sandra lyckades få ur sig ett litet 'good'!


Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hoppas du har en trevlig kväll(:

2008-07-08 @ 20:26:14
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0