Too optimistic...

Köpte ju som sagt upp mig på ett par nya shorts när jag var på MEC igår. Tanken var att de skulle vara ett mellanting mellan mina vanliga yttepytteshorts & de bruna som jag har när jag klättrar. Dessvärre har ju moi & ögonmått/förnuft aldig riktigt gått hand i hand, så shortsen blev lite kortare än vad som ursprungligen var tanken. Vilket är fine när man knatar runt lite stillsamt - sätter man däremot på sig en klättrarsele som liksom slimmar upp & tightar till allt ser det ut som om jag klättar i svarta trosor. Det vet jag av erfarenhet, eftersom jag för första & enda gången sportade dem på TCA igår... Oh well, de är numera lite alltiallo/slapparshorts & jag tröstar mig med tanken att de flesta som jag stötte på när jag klättrade igår verkade uppskatta underklädeseffekten! ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0