And you know what?!

Våra alster, vår komposition, vann! Moi är detta årets Iron Chef! Halvdog först av chock när domarna förkunnade resultatet efter 45 minuters intensiv diskussion. Sedan gjorde jag en Miss Universum & efter det hoppade jag upp kring Gregs midja & bara jublade till alla andras enorma förtjusning! Så fruktansvärt fantastisk känsla! Var verkligen himlastormande lycklig! Sedan blev det BBQ-party, kurragömmalek med familjens underbara birmahane Archie & ballroom-dansing med min videoman! Vid tiosnåret packade alla in sig i sina bilar & körde ned för fortsatt fest i Dominic's & Sarah's lägenhet i hamnen. Helt underbart rolig biltur till soundtrack av ABBA & sedan fest tills jag slocknade av trötthet vid halvtvåsnåret & Paul i princip fick bära barfota kocken/contessan (alla ytor i trädgårdsköket var dvärglåga - sparkade av mina brasseklackar efter 2 min & var barfota resten av dagen) till bilen.


Kommentarer
Postat av: Mgs

sjuka gratulationer från mig!! Grattis! Vad blev det för vinnande rätt måste jag ju fråga?

2008-06-24 @ 02:21:50
Postat av: Maja

Oj! Där kom det fram att karriärvalet är helt fel. ;) Stora varma kramar från ett iskallt sverige. Vet du om att det snöade längre norröver i helgen?

2008-06-24 @ 09:13:13
URL: http://misssmor.blogg.se/
Postat av: Mariélle

Det här blir ett "I told you so" som knappast kan vara förargande att höra! Grattis!

2008-06-24 @ 16:47:53
URL: http://mariellenorback.blogg.se/
Postat av: Ma

GRATTIS, och kram!

2008-06-24 @ 22:38:00
Postat av: Ida

Tack tack tack!



Bror - Jag & Greg vann som lag, så det var våra tre rätter ihop (se tidigare inlägg) som kammade hem det hela!



Maja - Nja, I will not quit my day job just yet... Fast himla roligt var det! Iiik! Snö?! Jag hade dött, hoppas att ni omedelbart får det bättre! Kram!



Mariélle - Helt ärligt så trodde jag verkligen inte att jag skulle vinna, Chris kan prata hur länge & avancerat som helst om mat - medan moi bara panikar ihop något helt planlöst. Var nog det som räddade mig, min förmåga att prestera under press!



Ma - Tack mammi & massa kramar!

2008-06-25 @ 00:14:48
Postat av: Jo

GRATTIS!!! Det var verkligen inte illa! Gud så kul för dig, och jag var inte orolig en minut =)

2008-06-25 @ 14:39:08
Postat av: Ida

Thank you my dear! Blir helt varm när jag läser allt funt, för jag tvivlade verkligen denna gången - det är inte som jag gör mig till! Kraam!

2008-06-25 @ 21:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0