Apa också...

Lider ju som sagt svårt av den fruktade sjukan 'tidsoptimist', i.e. min plan att trippa hem & svänga på mig något tjusigt inför kvällens middag har totalspruckit. Således blir det till att gå på Iron Chef-aktivamiddag i de kläder som jag drog på mig imorse i akt & mening att röjja i labbet. Suck - hade ju varit lite piffigare med gårdagens fotbolls-outfit... Anyway, himlen är blygrågrön ute så jag har en känsla av att jag kommer att se ut som en dränkt katt när jag väl kommer fram i vilket fall! :) Tjing!

     
   Idag                           Igår

Kommentarer
Postat av: Mgs

Jag måste erkänna att jag också bara scorade 7/10 på Ernst testet, en klar besvikelse...

2008-06-20 @ 02:25:49
Postat av: Ida

What?! Hur är det möjligt att vi inte lyckades bättre?! Jag menar Ernst är ju vår husgud!!

2008-06-20 @ 19:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0