By the way Jo dearest!

Av ren nyfikenhet var jag tvungen att checka hur gammal Martin är. Visserligen insåg jag väl redan innan att chansen för att han skulle vara född 1984 var minimal (eftersom han arbetar med sin PhD) men det var inte utan att moi blev lite små-chockad när jag fick höra att han var 31 (hade gissat på 27, max). Anyway, det gör ju det här med flickvännen lite lättare att bära eftersom jag nu vet att jag aldrig hade kunnat bli brudtärna på ert bröllop. ;)


Fast suck iaf, för ni hade varit typ världens sötaste & jag hade haft så roligt åt att höra er två prata på samma gång!


Kommentarer
Postat av: Jo

Nu blir jag ju suuupernyfiken på den här människan!

2008-06-05 @ 08:00:59
Postat av: Ida

Kan forsoka luska lite smatt i det exakta datumet for hans aterresa (nagon gang i oktober) & sa far du se till att komma hit innan dess. A andra sidan, tank om jag har ratt? Hm...Martin who?

2008-06-05 @ 20:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0