Casual Monday...

Eftrsom helgen lite lätt har gått i tecknet 'ju mer desto bättre' fick dagens outfit bli ungefär så basic som det bara gick. Kände att jag var tvungen att bryta av lite. För att ni ska första, fredagskvällen var exempelvis vigd åt en club där temat var fantasy. Um, ni kan ju gissa hur hårt moi gick igång på det konceptet... Supernörden i mig (följde slaviskt eminenta tv-serier så som Xena & Young Hercules som yngre...) tog således över & dressade upp mig i läder, remmar & peruk... Oh my säger jag bara (bild kommer senare, jag lovar).   

image435
Linne - Marwin
Byxor/shorts - Prana (mina klättrarbyxor med nederdelen borttagen)
Väska - Banana Republic
Skor - Ballerinamoccasiner, gula från Bianco

Kommentarer
Postat av: mgs

hahaha, young Hercules...det om något var ju så jävla råtöntigt. Fast fanns det inte nån etter värre om Robin hood?

2008-06-03 @ 18:20:42
Postat av: Ida

I know! I arlighetens namn sa var det val mest for att Sandra & jag var lite smaforalskade i nagon av karraktarerna... :) Robin Hood, hm. Far nog bolla den fragan vidare till Jo!

2008-06-03 @ 23:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0