Det är förövrigt underhållande...

att se hur Martin långsamt börjar vänja sig vid min personlighet:


Moi - So, det är förmodligen lättast om vi drar ut till IKEA och fixar lite saker där, måste ändå dit och köpa upp mig på lite förvaringsboxar.

Martin - Då vill jag hänga med!

Moi (gravallvarligt) - Det får du inte.

Martin - Va? Men joooo, jag vill också åka dit!

Moi - Jaha, men du får ändå inte följa med.

Martin - Men, va?! JooooOOOOooo!

Moi - Nu vill jag ju inte åka dit med dig, men jag antar att jag kan göra ett undantag om du går med på att gå tre steg bakom mig som en symbol för respekt...


...tystnad, sedan hysteriskt skratt från min sida, 'Aahaha! Du skulle se ditt ansikte just nu! Självklart åker vi dit tillsammans, jag bara retas med dig!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0