Det har...

vräkt ned utomhus hela dagen - vilket jag tog som en förevändning att stanna hemma. Planen var väl att jag skulle arbeta flitigt, men det gick käpprätt. I & för sig satt jag i princip hela tiden & knapprade febrilt på min laptop, men inte på artiklar eller uppsatser. Nope, moi har påbörjat ett nytt bokprojekt. Sedan igårkväll har jag skrivit 10 sidor text & det var en riktigt kamp att ta mig ut ur huset & hit till institutionen. Enda anledningarna till att jag sitter här i skrivandets stund:

1) Jag får dåligt samvete när jag svälter Ross
2) Viktigare - jag ska iväg till TCA & klättra & med mitt lokalsinne är det enklast att ta sig hit & inte fippla runt på omvägar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0