Evil plans?

Moi  - Good morning! Have you seen what I did in the garden yesterday?
Isolde (kikar ut) - Oh! It's lovely! White bleeding hearts! And a kid's rubber ball...
Moi - Hm, yes I know. I saw it as well. I guess that it belongs to the neighbours.
Isolde - Ihihi! Maybe you can plant something ridiculous dangerous in the garden and avoid any further problems! 
Moi (forcerat, samtidigt som jag med foten skjuter morgonens inköp bakom en byrå) - Ahaha!

Vad jag köpte på min tidiga lilla power walk? Digitalis!


Kommentarer
Postat av: ma

Jag har Tibast bakom lillstugan.

2008-06-06 @ 20:38:33
Postat av: Ida

I know, & inga grannbarn har vi heller! :)

2008-06-06 @ 21:20:51
Postat av: ma

Häxträdgårdar är inga barnvänliga platser!

2008-06-06 @ 22:26:29
Postat av: Ida

Precis! Skrock, skrock, skrock!

2008-06-06 @ 22:52:17
Postat av: Ida

Ah, & sa gillar jag att du med de sma orden aven har inforlivat var tradgard i Lse till kategorin haxtradgardar! Sooo, vi far val bada se till att kasta sma trolldommar kring oss for att fa saker att ting att utfalla pa basta mojliga satt! ;)

2008-06-07 @ 01:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0