Gällande minilårkakan...

på mitt knä så fick jag den i torsdags när jag var på TCA och inte riktigt var helt hundra med när Martin skulle hissa ned mig från en vägg. Anyway, möttes upp där igår eftermiddag. Var i princip bara vi två på hela stället eftersom det var varmt som en bakugn. Shit, höll på att dö. Vi var helt glansiga av svett båda två, men ingen ville ge upp eftersom vi klättrade så bra. Klättrade en ny 5.10- rent och gav mig för första gången på en 5.10+ som gick över förväntan - så nu sitter jag här och toklängtar till imorgon då jag kan åka dit igen! Fast då ska jag plocka med mig lite mer prylar än vad jag gjorde igår. Både Martin och moi åkte nämligen dit endast och enbart med våra klättrarprylar - vilket gjorde att vi var typ uteliggarfräscha på tunnelbanan när vi sedan åkte hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0