Hjärnsläpp...

För att knyta an till föregående inlägg så kan jag ju också informera om att moi drabbades av psykbryt på TCA igår. Martin tog nämligen sitt ledartest, i.e. knatade i princip omgående bort till receptionen & anmälde mig till deras nästa kurs. Hade väl lite vagt hoppas på att den skulle börja om en månad eller två, vilket inte var fallet... Nope, på måndag drar den igång. Alltså, om fem dagar kommer jag att börja öva på det som Rob förutspådde att jag skulle klara av i Oktober... Efter att jag betalat mina $115 kom paniken.


Moi - Eeeeh, this feels strange - Oh My God, I will start practising on MONDAY!

Martin - Men Ida, det är ingen fara! Du klättrar ju redan så himla bra!

Sandra - You'll be fine.

Moi - But I always thought that Rob would be here with me when I did it, and... well he always said October...

Sandra - Well Rob isn't here anymore, and you'll be fine!


För er som inte träffat Sandra - detta är nog det vänligaste jag någonsin sett henne, vanligtvis är hon typ det torraste som finns & sympati finns bara inte på agendan. Vilket gjorde att de där framhackade små orden de facto fick mig att lugna ned mig lite. So, Monday it is!  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad innebär ledartestet? p.s har haft mitt seminarium, gick bättre än förväntat. Vi har nu två veckor på oss att ändra det vi vill. Kram!

2008-06-12 @ 12:18:40
Postat av: Ida

Oki,ska skriva en forklaring at er alla! :)



Vad roligt! Hur gick opponeringen? Har du nagra fragor kring det rent sprakliga sa tveka inte att hora av dig! Massa kramar!

2008-06-12 @ 18:46:46
Postat av: Sandra

Det gick jätte bra. Läraren tyckte att jag gjorde en jätte bra opponering. Vi hade ingen publik, men kändes nästan skönt. Var mer nervös för opponeringen än för min egna uppsats. Jag har just tillagat rostbiff, får se hur det blir. Ska bjuda familjen och nära på lunch på lördag. Synd att du bor såååå långt bort. Kram!

2008-06-12 @ 21:53:38
Postat av: Ida

Å vad glad jag blir att höra att det gick bra! Håller alltid tummarna för dig det vet du! Roligt dock att du var mest nervös för det! :) Får man fråga vilken typ av kritik du fick



Vad gott med rostbiff, har du lagat den som stek i ugnen? Tycker i regel att det blir godast när jag gör den själv, men shit vad jag hatar att skära upp den!



Saknar dig med, men men - för eller senare ses vi igen! Kraam!

2008-06-12 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0