Hurra, hurra, hurra!

Idag blir världens bästa Sussie Q 26 år! Grattis sweetie! Hade först tänkt lägga upp ett seriöst kort men fastnade för detta - Valborg 2007, Sussie & Ida letar febrilt efter de få kvarvarande vindruvorna för att kunna återuppta vårt lilla krig... Aaah, glorious day! Saknar dig massor darling & hoppas att du får en alldeles underbar dag! Vi ger ju aldrig varandra presenter i tid - vilket är en rätt charmig tradition eftersom man på så sätt drar ut på det roligare lite längre - men någon gång inom en relativt kort tidsrymd, rent geologiskt sett, ses vi for sure & då blir det till att lasta på dig lite tokigheter från andra sidan dammen! Puss! 


Kommentarer
Postat av: Ma

Men ett så fint kort!

2008-06-19 @ 22:13:34
Postat av: Ida

Blir helt nostalgisk när jag tittar på det!

2008-06-19 @ 22:18:16
Postat av: Jo

Jag är ju världens sämsta! GRATTIS Sussie Q!!! Hoppas att din dag var fantastisk! =)



Puss!

2008-06-20 @ 12:30:02
Postat av: Ida

Men du får ju tänka så här - oki, jag missade Sussies dag MEN jag har en chans till i augusti! Dessutom det är ju lite viktigare att komma ihåg rätt dag då, någon blir ju faktiskt 25 på riktigt! ;)

2008-06-20 @ 19:09:52
Postat av: Ida

Dessutom - du är inte världens sämsta, lillebror kammar hem den titeln! :)

2008-06-20 @ 20:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0