I have a talent...

Liten undran i kommentarerna efter ett av de föregånde inläggen:
 
'Anar jag en förkärlek till arbetsuppgiftsutdelning?... Ligger det i släkten för dig också?'

Eh, jo. Basade i flera år över sexmästeriet på min gamla institution i Lund, & jag var väl kanske inte alltid den mest tålmodiga chefen. Speciellt inte eftersom vissa av de jag styrde & ställde över var rena offren - moi's sadistiska sida poppade glatt upp! Är rätt dominant av naturen, men när jag har viljelösa får till mitt förfogande... Ah, mitt favoritminne var när jag kyligt testade hur långt min makt egentligen sträckte sig...

Moi - Jaha, då var dukningen klar. Då behöver vi (läs ni) bara byta ut alla stolarna mot de i rummet bredvid!
Slav - Eh, varför då?
Moi - För att de har blå sitts istället för grön.
Slav - ?
Moi - Så att de matchar servetterna... ?!

Om de gjorde det Självklart! :) I släkten, mja... vissa vill nog tro det. Själv säger jag att jag inte är så Svensk, det sammanfattar rätt bra! ;)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0