In the true spirit of moi...

så är jag sen... Inte massivt, men med tanke på att jag ska vara hos Martin om senast 3 timmar & jag måste handla, baka paj & pavlova samt fixa till mig så börjar det bli lite stressigt. So, nu ska jag springa upp & printa ut min eminenta frågesport samt det hedersdiplom som den stackars vinnaren kommer att emotta (tillsammans med en förpackning ballerinakex) innan det är dax att älga tillbaka till huset! Sedan blir det till att laga mat i snyggaste munderingen - värmespolar, Meghas morgonrock i storlek XL (dock från chinatown) samt bettskena för att få riktigt vita tänder fram till första klunken rödvin! ;)

Puss & tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0