Kitta!

Nu ska jag kila iväg till MEC för att möta upp med Paul - ska få lite hjälp att kitta upp mig på utrustning. Ska lägga pengar på sådanna roligheter som en ryggsäck, karbinhakar & slingor... & jo, jag är nördigt upprymd! Dessutom planerar jag att svänga förbi älskade Chinatown på vägen ned för att handla torkad kiwi, moi har världens sötsug. Vidare ska jag passa på att köpa en guldfisk som jag ska ge till Pauls föräldrar, är nämligen ditbjuden på hallonpannkakor imorgon & jag tänkte bidra (inte till brunchen) utan till deras lilla damm.

Puss alla som jag tycker så otroligt mkt om! & darling Jo, jag ringer igen någon annan dag & försöker vara lite mindre självupptagen - men det var så skönt att få prata av mig med just dig!  

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag uppskattar alla sorters telefonsamtal från dig, och de självupptagna är alltid så fantastiskt roliga =) Drama, drama, drama =)



Puss Fab!

2008-06-28 @ 15:17:08
Postat av: Ida

Ah gud vad roligt, råkade checka kommentaren till föregående inlägg först & kan det vara så att mitt liv har ett genomgående tema?



Saknar dig massor, kram!

2008-06-30 @ 23:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0