Lession 2

Ikväll har jag min andra ledklättringslektion - vilket jag verkligen ser fram emot på ett sätt & inte alls på ett annat. Det andra sättet stavas Trevor, har en molande känsla av att jag kommer att tvingas dra runt honom denna gången med. Inte blir det bättre av att jag såg honom klättra med sin partner igår - hon fixade inte ens 5.4:or. Hälsade lite pliktskyldigt & frågade sedan, mot bättre vetande men lite idiotiskt förhoppningsfullt, om han övat mkt sedan sist. Vilket naturligtvis inte var fallet - so, lär ju ska få leka extralärare genom denna lektionen med. Sista lektionen (nästa vecka) vill jag ju inte ens tänka på... vi ska nämligen öva på att rensa utrustning, vilket jag ansågs vara tillräckligt bra för att göra redan på andra pitchen under min första rutt i Bon Echo. 


Bon Echo - underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0