Märkligt...

Det är konstigt hur saker & ting kan skifta. Har ju tidigare skrivit att mitt förhållande till min handledare Jörg har varit lite si så där... idag däremot. Shit! Martin min andre handledare kom hit & det slutade med att vi alla möttes upp på mitt kontor för att slutligen besluta oss för vilka provinterval vi behöver få tag på. Martin höll på & velade eftersom han inte ville begära efter lika mkt som jag föreslagit (politisk anledning) & det som händer är att Jörg backade upp moi till fullo! Höll på att trilla av stolen av bara chocken. Martin såg också lite tagen ut när han tvingades inse att han måste begära fram alla de prover som jag vill ha... :)

Kommentarer
Postat av: ma

European-power!

2008-06-13 @ 20:05:45
Postat av: Ida

Jo men Martin kommer ju fran England... :)

2008-06-13 @ 20:13:17
Postat av: ma

Är det bara "utomjordningar" från Europa som håller er institution igång?

2008-06-14 @ 13:21:22
Postat av: Ida

Nej, men det ar bara vi som kan tanka...

2008-06-15 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0