Men som sagt...

han börjar vänja sig! Apsent, efter det att Jaime och Jessie åkt hem och inne på vår fjärde öl, sitter vi och diskuterar olika idrottsaktiviteter som vi utövat och som vi skulle vilja prova på.


Moi - The Athletic Center (gratis för anställda vid UofT) har hur mkt roliga saker som helst! Funderade på att köra vidare på yoga, men jag känner mig så bekväm med den form som jag utövar att jag vill prova på något nytt. Så jag ska börja med balett för nybörjare till hösten. Stod dock och vägde ett tag innan jag bestämde mig för att börja med baletten denna termin, men nästa år ska jag nog ta upp fäktning!

Martin (simultant) - Fäkting! Smurf!

Moi - ...?!

Martin - Ida!

Moi - Men va, hur kunde du veta att jag skulle säga fäktning!

Martin - Det bara kom till mig, jag bara visste att du skulle säga det! Kan ha att göra med hela din personlighet och din fysik, jag vet inte - men jag bara visste att det var det du skulle säga!


Min nya vän är synsk.


Kommentarer
Postat av: joel

Spring innan han börjar spå dig i handflatan fäör då är du fast.. blir du spådd av en synsking (ej vedertagen term för synska personer).. så kommer han äga dinm vänstra lilltå..



så om du någonsin jävlas med honom så kommer lilltån attacksparka dig i underlivet som straff...

2008-06-07 @ 23:20:06
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej du kanadensiska stjärna! Jag är inte alls på väg att försvinna igen, däremot har jag precis just på sekunden fått ordning på internet igen efter min flytt. Skönt att kunna leva igen :P Men jag får inte blogg-flytten att fungera... :( Hoppas allt är bra med dig! Kramar!

2008-06-08 @ 20:51:07
URL: http://misssmor.blogg.se/
Postat av: ma

Nu skulle sommmaren visa en av sina vackra dagar. Tyvärr ösregnar det och termometern har sjukit ned på knappa 10 grader. Vi får lov att vara inomhus på studenten. Kram

2008-06-09 @ 22:28:45
Postat av: Ida

Joel - min vanstra lillta, liksom den hogra ar dod, sa det ar nog ingen fara! :)



Maja! Jag ar sa glad att du ar tillbaka, har suttit och oroat mig over dig! Hur har allt gatt, har du borjat komma iordning? Kraam!



Ma - Ish da, surt. Ni hade kunnat fa 10 grader av oss. Har ar det namligen 30 grader, men 40 om man raknar med luftfuktigheten... Kram!

2008-06-09 @ 23:43:56
Postat av: Maja

Ja ursäkta mig att jag inte hört av mig på så länge. Det dröjde så innan jag kom igång med internet och eftersom jag inte jobbar har jag inte tillgång till världen nånstans. ;) Jag har kommit iordning väldigt bra faktiskt, inte helt o hållet med livet funkar, så nu får det andra vänta :)

2008-06-10 @ 09:40:53
URL: http://misssmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Ingen fara, bara skont att fa hora att allt ar bra med dig! Kul att flytten gick bra, hur kanns det nu? & har du annu hittat pa nagot att ge till din mamma? Massa kramar!

2008-06-10 @ 17:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0