Ni vet när man var liten...

& väntade på något som man verkligen såg fram emot - jultomten, att bli väckt på sin födelsedag... Då gick tiden alltid helt onormalt sakta. Tick, tack, tiiiiick, tack - tills dess att det kändes som om man skulle bli tokig om det roliga inte hände alldeles omedelbart. Så känns det nu, jag bara sitter här & bidar min tid tills dess att jag kan dra iväg till TCA med gott samvete. Dagens enda lilla glädjekälla som temporärt lyckades slita mig ifrån mitt apatiska stirrande på datorklockan var när jag lyckades hitta ett sätt att ladda ner artiklar från Paleoceanography. Vilket är ungefär lika roligt som det låter, men moi har kämpat med den jäkla tidskriften i flera månader nu & finaly kan jag få tag på de publikationer jag vill ha utan att betala! Men som sagt, tick, tack...     


Yada yada, ni har sett det tidigare. Fast jag gillar fortfarande mitt gratis second handbälte skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0