Omkastade...

planer bled det! Drog ned till Chinatown med Martin & åt lunch (sushi!), så shoppingen blir uppskjuten till senare idag. Tanken är alltså att vi nu båda ska jobba flitigt fram till fem & sedan möts vi upp igen för att dra ned till MEC. Känner mig mkt gladare nu, är nog kombinationen sol, god lunch & att få prata svenska som uträttat underverk! Kom riktigt upp i slag efter min andra Californa-roll:

Moi - & till vår midsommarfest så tänker jag frågesport!
Martin - Jo men det låter ju jätte bra!
Moi - En kategori kan vara exempel svenska kungar som dött på idiotiska sätt & sedan måste vi ha en som heter gissa drag queen!
Martin - Jaha, nu hänger jag ju inte rikigt med...
Moi - Jo men vi lägger in en bild på Christer från After Dark & sedan ett par åldrade slagerstjärnor & tada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0