Ottawa...

Moi är usel på att ta kort, absolut usel... Således har min värdelösa kamera vilat i djupet av mina väskor under hela helgen. Vilket suger, för nu har jag inga bilder att lägga upp innan dess att Byth förbarmar sig över mig & skickar mig några av hennes bilder. Anyway, trots att det inte finns dokumenterat kan jag iaf informera er om att jag debuterat som lärare i 'human interactions'! För det var nämligen anledningen till varför vi inte tillbringade hela helgen i Montreal utan åkte vidare till Ottawa. Viktoria jobbar nämligen delvis med att undervisa i just detta ämne & eftersom Byth kände sig lite hängig fick jag hoppa in. Får ju erkänna att det var liiiite smånervöst att stå inför en grupp (betalande) människor & tala om ett ämne som jag aldrig tidigare undervisat i... However, det gick lysande! Värsta kicken att ha femtio personer som andräktigt sitter & lyssnar på allt vad man säger! :)

Kommentarer
Postat av: mgs

ehm, andräktigt var ordet...
Jag redovisade mitt PA arbete om Guinness skummet och fuckin hela salen satt bara och skrattade åt mig! Det tyckte jag var skitkul tills jag upptäckte att min handledare kipade efter andan...då vart det lite "okej, ehm...jag har ju ändå jobbat i ett år med dethär" men det var kul, allt för kul!

2008-06-02 @ 22:45:54
Postat av: Ida

Baby Brother! I miss you sooo! For du ar sa himla rolig - hade nog ocksa skrattat sa att jag grat om jag varit dar! & din handledare (vem?), klockrent (jag far anvanda den termen eftersom jag sportat den sedan 2002)!

& jo det var andraktigt, fyra personer kom fram efterat & tackade mig!

2008-06-02 @ 22:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0