Skickligt...

Efter att vi klättrat färdigt beslutade vi oss för att dra ned till Little India för middag, & det var i det läget som jag frös. För helt plötsligt insåg jag att jag lyckats med en total idiotmiss, en typisk 'Ida tänker inte till & är fullständigt demens-förvirrad' tabbe. Jepp, ännu en gång (hände två gånger på Gerdahallen i Lund) hade moi lyckats med konststycket att låsa in min handväska i skåpet tillsammans med nyckeln... Um, man känner sig ju så där lagom intelligent i det läget. Extra kul blev det när det visade sig att TCA inte hade någon bultsax.

Moi - WHAT?! You can't mean that I'm the first person that happened to!? But I need my bag, it's my baby, it's my bag! OPEN UP THE LOCKER!


Så de slog av låset med en slägga & vi tu kunde lyckligt återförenas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0