Skrivaren v.s. moi: 32-0

Färgskrivaren på avdelning beslutade sig förövrigt som vanligt att bryta ihop så fort jag närmade mig den för en liten stund sedan. Tillbringade en 20 minuter med att svärandes försöka få den att fungera, vilket den vägrade. En mer ordningsam & plikttrogen PhD-student hade kanske slavat kvar tills dess att den fungerade igen... But moi kände att jag nått min kvot av trycksvärta för denna dagen & lämnade helvetesmaskinen till sitt öde. Förmodligen började den fungera alldeles ypperligt så fort jag lämnade rummet - ska ta en kurs i exorcism nästa år... Anyway, mitt lilla skrivarmissöde tog död på allt vad flit & nit heter så nu dumpar jag min kontorsvattenflaska & beger mig ut i värmen på jakt efter öl & nöjjen, nöjjen & öl. Ah, I'm pixy trixy idag så moi förväntar sig underhållning till max! Puss! 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket fint kort!

2008-06-07 @ 12:21:10
Postat av: Ida

Tack sotnos! For totalt ofotogeniska personer som jag ar digitalkameror en underbar uppfinning! Bara att ova, ova & ova! :)

2008-06-07 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0