Slutligen...

Kom så Martin & moi iväg till MEC på fredag eftermiddag för att hitta något ytterst nödvändigt till mig, nämligen... tada - mitt första klättrarrep! Oh, me like so much (trots att det är orange!)! 60 meter glädje, kan det bli bättre? :) För eller senare måste jag dessutom köpa på mig ett utomhusrep, men än så länge kommer detta att fungera utmärkt! Fast shit, hade något talat om för mig i januari detta året att jag skulle lägga ut $140 dollar på ett rep så hade jag skrattat mig sönder & samman... Anyway, nästa tur till MEC kommer ägnas åt att köpa på mig lite slingor & locking karabinas - vilket betyder att ALLA kommer att släpas med ut i skogen för att klättra nästa gång jag dimper ned i Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0