So, from the beginning!

Allt började i fredags med att småhopplösa moi som vanligt var sen. Samtidigt, på något vänster lyckades jag handla mat & vin, baka lingonmuffins & två pajer, laga pastasallad samt tvätta håret, fixa till mig & åka 7 hållplatser på tunnelbanan (med två ton prylar, i kornblå shortsdress & gula ballerinor) på 2.5 h. Nytt rekord i effektivitet! Att sedan alla utom Paul & Ali kom typ 2 timmar för sent gjorde att min lilla fördröjning kändes mer ok! Huttade absolut, åt senapssill eftersom Martin tryckte på min ömma punkt - 'Jaha, men hur länge sedan var det du åt det då? För om det var när du var åtta så räknas det inte!' - moffade lite för mkt lingonmuffins, posade på typ åttio kort (kommer sen) & kikade under lugg i vår enda blomsterkrans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0