99%?

I natt drömde jag att SussieQ var här & hälsade på. När vi träffades på flygplatsen tittade hon på mig & sa 'Men Idaaah, vad du har lagt på dig & vad du åldrats!'. Så det var rätt skönt när jag öppnade upp min inbox  tidigare idag & såg detta meddelandet från min nya bästa vän 'Spark':

In total, you were reviewed for dating 134 times and 67 people expressed interest in you.
You are more desirable than 99% of 24,700,001 people.

Nu ifrågasätter jag väl denna siffra, men det känns ju trevligt att jag inte förlorat greppet helt! :) 

image356
Klänning - Topshop
Skärp - mammas
Strumpbyxor - HM; vita, ribbstickade
Stövlar - Bianco; svarta
Smycken - Idag kör vi på Irländskt; vänskapsring i guld & liten shamrock i emalj - because it's St. Patric's day today!

Kommentarer
Postat av: Jo

Just ja, glad St. Patric´s day!

2008-03-17 @ 22:38:56
Postat av: Ida

Darling! Tack for att du ringde, blir alltid sa underbart glad av att hora din rost! Lycka till med daten sa ringer jag om nagon dag for att hora ALLT! Kramar i massor!

2008-03-17 @ 23:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0