And I'm so bad...

Uuum, jag har ju inte bara fans...vilket jag kunde konstatera på labben idag. En av mina elever kom fram & frågade hur många poäng en pytteliten del av deras kurs stod för. Svarade att den bara motsvarade en 'Top-up' (dvs, om de gjorde riktigt bra ifrån sig så fick de ett extra-poäng på labbtentan). Hon kontrade med att hon inte fått något poäng & jag svarade att det antagligen berodde på att jag inte ansåg att hon var värd det (fast jag sa det lite snällare...). Detta resulterade i att denna lilla asiatiska, docksöta, person förvandlades till en gremlin:

G - I'm so offended of what you put down on my paper!!!
Moi - Oh. Though you are around 50 students so you will have to remind me of what I wrote...
G - You questioned if I had written it myself!
Moi - Oki, this is the deal...you were only supposed to hand in a few lines about what you saw in the galleries. If you've handed in an essay you have either completely misunderstood the assignment or down-loaded a bunch of material that I will not even look at.
G - I'm so offended!
Moi - Well I'm sorry, but that was my directives and if you have a problem with that you will have to talk to Jean-Bernard.  

There it is...I'm baaaad! :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Du är tuff ju! Tuff brud i lyxförpackning. ;)

2008-03-21 @ 10:13:58
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Jo

Kan inte annat än att hålla med Maja =)

2008-03-21 @ 15:55:28
Postat av: Ida

Naaah, vad sota ni ar bada tva! Puss pa er! :)

2008-03-22 @ 00:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0