Bekännelse...

Nu ska jag erkänna något som jag knappt vill kännas vid själv...det är rätt skönt att Rob är i Colorado. Det känns hemskt att skriva det, men så är det... Mkt beror det på att han stundtals driver mig till vansinne med sitt malande om Kathryn. Jag har träffat människan & känner inget behov av att göra det igen, & jag känner defenitivt inget behov att diskutera deras förhållande fram & tillbaka, gång, på gång, på gång. Jag blir typ lite lätt knäpp varje gång han startar en mening med 'my girlfriend'... Seriöst, hade jag haft tre önskningar så hade en utan tvekan varit öronmärkt för henne... Dessutom är det rätt trevligt att knata runt som 'singel' igen - eftersom typ hela universum verkar tro att vi är ihop har jag känt mig helt 'pargrå' & neglected på sistonne, but no more! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0