Beslut.

Har kommit fram till en lösning, tror jag... Klättrar med Paul imorgon & försöker möta upp med Rasmus efteråt om jag inte är alltför trött. I annat fall blir det iaf fest på tisdag (också med obegränsade mängder fri alkohol) & sedan tänker jag helt enkelt förlita mig på att jag är tillräckligt söt för att lyckas plocka upp inbjudningar till avslutningsdekadenssammanbrottet på onsdag! I mean, så himla svårt kan det ju inte vara...

1) Jag är tjej (har en vag känsla av att en geologkonferens för typ gruvgeologer kommer att vara lite lätt mansdominerad)
2) Jag är blond & fab (speciellt om man jämför med många andra kvinnliga geologer, förutom mina gorgeous friends!)
3) Jag kommer från Sverige

Som att knycka godis från ett barn, right?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0