Bullens pilsnerkorv...

Jo just ja! Fick paket från farmor idag (pga min namnsdag i förra veckan)! Fick lite prylar till rummet, ett armband, vantar & tjocksockor + lite diverse 'svenskheter'. Bland annat Bullens pilsnerkorv. Så nu känner jag mig kluven - gillar dem ju, men samtidigt är de typ ihopkomponerade av världens mög, mög + ister... Inte suuuper om man försöker gå ned lite i vikt... Helt ärligt var min första impuls att öppna upp burken & proppa i mig varenda korv snabbt som tusan så att jag inte skulle hinna tänka på innehållet, men jag motstod den frestelsen (stolt!). Knölade istället in den längst in på min lägsta hylla med intentionen att spara den som 'fyllemat' till mig & Rob (vad som sker i dimman...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0