Creepy!

Förresten! Detta behöver jag hjälp med! Hur fungerar människor som helt & hållet plockar bort sina ögonbryn? Mötte nämligen en tjej på vägen in till institutionen som hade noll & inga ögonbryn, bara tunna påmålade sträck... Kan det vara så att hon de facto tycker att detta är snyggt? För jag tycker att det ser helt vansinnigt ut! Alltså, detta kommer från en person som har blivit överexponerad för monobrows, men ändå - jag fixar det inte! Får typ tillbaka blickar till min barndom då jag satt & vred mig framför nyheterna eftersom jag inte klarade av att se nyhetstantens ögonbrynslösa panna höjas & sänkas bekymrat. Kan det vara så att världen är uppdelat i tre läger: de ögonbrynslösa, de normala & de som anser att ett ögonbryn borde vara normen?

Kommentarer
Postat av: Jo

Vi hörs av, och jag kommer att hålla dig uppdaterad ;)

2008-03-17 @ 23:23:36
Postat av: Ida

Men sjalvklart! Kommenterade just det ett steg langre ned! :)

2008-03-17 @ 23:27:38
Postat av: Mgs

usch...jag håller mig starkt till den vanliga normen för ögonbryn. Har man inga ögonbryn ser man ut som om man har någon hemsk hårbortfallssjukdom som kommer ta kol på en och har man bara ett...well, då sitter nog sjukdommen i huvet

2008-03-18 @ 00:18:42
Postat av: Maja

Haha, det där har jag alltid funderat över. Usch...

2008-03-18 @ 06:51:03
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

Mgs - Just i detta specifika fallet tycker jag faktiskt att mainstream ar att foredra! :)

Maja - Visst ar det markligt? Ett av de stora mysterierna i livet... :)

2008-03-18 @ 20:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0