Demeanor...

Rob sa en sak som gjorde mig så glad i helgen:

'You know something? You have demeanor, something that I can't explain, but it catches people's attention. You just walk into a room and you have it, presence...in a way that is very special'


Visst var det fint sagt? Har aldrig tänkt på det på det viset men när han sa det kände jag någonstanns inom mig att det stämde. Inte i alla lägen naturligtvis, inte 24/7...men helt klart vissa dagar. Som idag, när solen värmde & jag gick nedför Bloor, då kändes det som om jag sken innefrån, att jag tog upp lite mer plats i rymden än enbart rent fysiskt.

Kommentarer
Postat av: Maja

Vackra ord!

2008-03-24 @ 19:48:53
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Jo

Håller med Maja; vackra ord, och sanna :)

2008-03-24 @ 20:21:54
Postat av: Ida

Visst var det! Blev bade glad & lite rord, rord for att han sa nagot sa fint till mig trots att hans tankar ar upptagna med sa mkt annat jobbigt. Men det ar val som jag skrev tidigare, vanner ar dar for varandra - man stottar & man uppmuntrar varanda bast man kan!

2008-03-24 @ 20:24:15
Postat av: Ida

Tack darling Jo! Hm, jo dina korridorare fick kanske en liten overdos i julas! ;)

2008-03-24 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0