Dreams...

Jag tror på drömmar. För mig har de alltid varit ett sätt att finna vägledning, finna tröst & kommunicera. När R var här & hälsade på gav han mig en liten bok om drömtydning - oftast har jag en klar bild av vad mina drömmar betyder, men denna lilla bok har visat sig mer användningsbar än jag någonsin hade kunnat ana. Drömmer i regel väldigt mkt, men i nattens kaos framstod en dröm tydligare än alla andra. I just denna specifika frekvens springer jag allt vad jag orkar mot mitt hus för att ta skydd. Jag är jagad av något & allt jag vill göra är att ta mig in i huset & låsa dörren. Svänger in & smäller igen den efter mig, men utanför hoppar en hund mot dörren & försöker ta sig in. Jag försöker febrilt att låsa dörren, men fastän den har fyra olika typer av lås (inklusive en hasp men ingen öggla till den...) så går det inte. & sedan minns jag bara en röst som säger:
 
'Ida...det är en vildhund, till hälften varg, men den har levt med människor & kommer inte att skada dig. Släpp in den, stäng inte ute den'.

Hund betyder vän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0