Eeeh, svårt att gissa? - uppföljning...

Ehhihihi... Nervöst skratt från mois sida... Detta med horoskop kan ju vara lite skrämmande! Hur mkt lejon är jag egentligen?! Misstänker lite lätt att kännetecknen för detta stjärntecken typ baserats på mig i ett tidigare liv... 

Lejonet 23/7-23/8

Kaos har sina fördelar. Till exempel händer det nya saker hela tiden, du har inte en tråkig sekund. Samtidigt kan det irritera dig att dina genomtänkta planer aldrig funkar och att folk omkring dig ändrar sig hela tiden. Vilda veckor med passion, drama och intriger.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det betyder 2 lejon i familjen, 50 %, vilket kanske är förklaringen till att det aldrig är statiskt här hemma.

2008-03-03 @ 19:37:28
Postat av: Ida

Men arligt, jag ar snappet varre! Eller som SussieQ sa nar jag pratade med henne igar 'Meeen Idaaah, sant hander BARA dig!' :)

2008-03-03 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0