Färgen orange...

Imorse när jag knatade in hit beslutade jag mig för att det första jag skulle skriva om när jag kom in var färgen orange. Jag är inget större fan, snarare tycker jag väl att det är den fulaste färg som finns. Så gardagens kuvert var ingen hitt varken utseende eller innehållsmässigt - vilket gjorde det lite extra roligt att komma hem & se att jag fått mitt nya VISA-kort. Sedan jag fick mitt gamla (det på bilden) har jag nämligen längtar som besatt efter den dagen det går ut eftersom jag tycker att det är så vansinnigt fult. Så inse ironin när jag inser att mitt nya kort ser PRECIS likadant ut... Jag är förföljd av färgen orange, förföljd. 

image363

Kommentarer
Postat av: Maja

Men Ida, visst vet du väl om att du kan skapa ett kort med ditt alldeles egna motiv!

2008-04-01 @ 14:08:51
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

Oj? Kan man, nej det hade jag faktiskt ingen aning om!

2008-04-01 @ 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0