Funny...

Det roliga är att när jag blev tilldelad dagens amne för två veckor sedan så sa Jochen (professorn) att jag kunde skicka in presentationen till honom innan om jag ville. Moi velade runt lite kring ämnet & han frågade mig om jag var den typen av person som alltid är ute i sista sekunden. Bekräftade detta & drog ett par exempel - idag när jag sladdade in i föreläsningssalen:

J - So when did you started?
Moi (hyper efter tre timmars sömn) - I won't tell, you'll have to take a guess afterwards!

Så det gjorde vi, & jag erkände faktiskt att jag knåpade ihop den sista illustratorbilden i natt klockan tre & att jag pysslade ihop resten på morgonkvisten...

J - I wish you were my student! I could just sett you up with a thesis proposal and you would graduate within two weeks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0