Helvete också...

Går runt & är arg, så himla arg, efter passet på TCA igår. Var inte riktigt lika kul som vanligt eftersom jag fick klättra både med Sandra & Paul...men, jag klättrade så himla bra. Har aldrig klättrat så bra innan, ever. & så sista väggen för kvällen bestämde jag mig, nu skulle jag sätta det, jag skulle bara klättra en 5.10- rent. Valde ut en & satte igång, allt flöt på, jag kände mig stark, hade så mkt ork - Paul peppade & till & med Sandra ropade att min teknik var 'ok' - & så en fucking, jävla, meter från taket sätter jag foten på ett grepp & det snurrar runt! Något pantskaft hade satt dit det, märkt upp det men inte skruvat fast det! Eftersom just det greppet var avgörande för mitt 'gravitationscenter' smälde jag in i väggen & rasade ned typ en meter. Inte jättemkt & det gjorde inte superont men shit så arg jag blev. Liksom Paul...hade inte velat jobba i receptionen just igårkväll... Men nästa gång, då jäklar ska jag sätta den!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag skulle bli så satans förbannad. måste jag säga.

2008-03-05 @ 14:03:36
Postat av: Ida

Jag blev verkligen jattearg - helt vansinnigt att greppet var lost, verkligen jattedaligt!

2008-03-06 @ 23:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0