I just wanted...

Vissa dagar när man vaknar känner man sig supersnygg, andra dagar känner man sig som om någon har utfört onda experiment på en under natten. Imorse vaknade jag med en lust att vara söt - så det blev puff-puff hår & baby-doll klänning. Dock måste jag ju erkänna att det inte känns så himla bra iaf. Detta beror på: två delar tjockångest, en del mörka ringar under ögonen + taskigt hår samt en del värdelös skitmaskara. Just nu hyser jag ett intensivt hat till Dior eftersom de tog 'min' maskara ur produktion. Deras 'ersättare' sög redan när den var ny & nu, när den sjunger på sista versen, så är den helt hopplös. Försökte pillra på ett försiktigt litet förstalager & slutade upp med en gigantoögonfrans på var öga... Not what I wanted. Så det blev till att försöka lirka fram åtminstonde ett par separata strån med en tandborste - ett slöseri med tid som känns närmast brottsligt...    

image349
Klänning - Gina Tricot
Kofta - JAM
Strumpbyxor - grafitgrå, ribbstickade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0