Karma?

Tror ni på karma förresten? Det gör jag, jag tror på att 'What is meant to happen will happen' & jag tror på att allt går runt, att allt kommer igen... Sooo, det ger mig tröst vad gäller mig själv & det gör att jag personligen inte behöver sätta efter Kathryn med en isyxa! ;) Tror dessutom att karma inte bara gäller hur man behandlar sina medmänniskor, utan även på hur man behandlar sig själv. Efter det att jag suttit ned & funderat lite på hur jag tacklat den senaste veckan kändes allt mkt bättre - gick in till institutionen med betydligt lättare steg, & kom fram till en inbox full med meddelanden som bara fick mig att le! Gladast blev jag över de bilder som R skickat till mig från när han var här & hälsade på! Fast jag kan ju inte låta bli att skratta åt hur jag ser ut vid Niagara-fallen: någon gång måste jag åka dit när det är sommar & varmt, så att jag inte ser så sjukt lidande ut på varje kort! :) 

image352

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0