Lite bättre!

Idag gick det dock lite bättre! Startade dagen med brunch på Insomnia & sedan körde vi major rundtur i Toronto - liten lätt promenad pa 4 timmar! & moi gick typ inte vilse en enda gång! Jippi! Jag börjar greppa detta med fyrkants-systemet! Triumf! Vilken dag som helst nu kommer jag att fatta koncept så som 'karta' & 'kompass'! Vem vet, en vacker dag kanske jag till & med kommer att vara kapabel till att orientera mig själv utan att 'ta rygg'! Vi håller tummarna för det eller hur?!

Nu ska jag hem & piffa till mig - fest hos Helen ikväll! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag är såå stolt över dig darling =)

2008-03-02 @ 13:36:18
Postat av: Ida

Thanks sweetie! Jag ar faktiskt ratt stolt over mig sjalv! ;)

2008-03-02 @ 18:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0