Men checka!

Tada! Moi har skaffat en mobiltelefon! Efter det att jag kapitalt misslyckades med att möta upp Rasmus på flygplatsen kände jag nämligen att det var dax att ta mig ut ur 'kommunikationsingemansland' = plockade upp denna på vägen in till institutionen. Borde kanske ha varit patriotisk & köpt på mig en Ericsson, men jag skyller på att jag är halvfinsk + det massiva finska inflytande som existerar i nuläget. & Magnus & Sandra, ni kan vara lugna - jag plockade bort plasten från skärmen direkt efter det att jag tog kortet! Jag är inte så pansio än... :) 

image342

Kommentarer
Postat av: Magnus

Den är fin!

2008-03-04 @ 19:36:29
Postat av: Ida

Tack, & jag borjar redan undra hur jag overlevde innan... Speciellt hur jag klarade mig utan tontiga, gulliga, sma sms!

2008-03-04 @ 19:44:01
Postat av: Sandra

Tycker som Magnus, nice. På tal om telefoner, det var ganska kul när vi (jag) råkade låsa din nokia! ;P Skicka ditt nummer sedan, för visst har du ett nytt nr? Kram!

2008-03-05 @ 13:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0