My weekend...

Var lite knasig - därav total frånvaro från bloggen. Allt började på fredag med att Rob & jag bestämde oss för att gå till Insomnia & äta middag. Hade superroligt & för första gången på länge kändes allt som det gjorde innan Colorado. Brottades om Rob's penicilinburk, fnittrade hysteriskt över allt mojligt tok & bojkottade totalt konceptet vitt vin (fastän vi åt pasta & lax...) eftersom vi båda är löjligt förtjusta i rödvin. Efter en flaska + en dring var så var vi minst sagt på topp - Rob flyttade över till min sida av soffan & vi roade oss med att analysera lite löst folk som stod vid baren. Detta resulterade i att de efter ett tag bestämde sig för att bjuda oss på en drink - en halvtimme senare ansåg vi att de var rätt trista, medan de tyckte att vi var typ roligast i universum. Detta ledde till mer drinkar & att vi alla drog till en klubb, en väldigt nordamerikansk sådan... Så medan alla andra stod & dansade lite stelt till något som jag antar var house slängde jag & Rob totalt alla normala hämningar över bord & ägnade oss åt fuldans. Vilket var så roligt! Speciellt kul tyckte vi att det var eftersom en av killarna i gänget var gay = vi 'kidnappade' honom & försökte dra med honom i vår galenskap. Detta funkade inte riktigt eftersom han inte kommit ut...

Moi - But cooooooome on! You're gay! So dance! Dance, dance, dance with us pretty!
G - Iiikk! They! Don't! Know!
Moi - Oh...

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad jag har saknat ditt bloggande! Nu har jag i alla fall läst ut båda dina böcker. Läste sandra browns imorse, hela boken i sträck på några timmar. Bra bok minsann ;)

2008-03-24 @ 18:09:45
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

& jag har saknat det jag med! Ar sa skont att fa skriva av sig lite! :)

Vilken fick du? Var sa himla dalig linje nar jag pratade med mamma att det var omoljigt att reda ut den biten!

2008-03-24 @ 18:26:43
Postat av: Maja

Ödets avbild av Sandra Brown, den jag läste idag

2008-03-24 @ 18:47:48
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

Oki, professorsmaterialet/demens Ida behover lite hjalp... Ar det den med flygplansolyckan?

2008-03-24 @ 18:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0