Neeej!

Min chef-chef på the ROM när jag kom till undervisningen idag:

C-C - You're doing Rock-Fest! That's marvelous! We never go, because we think that that other geology stuff is so boring, but now we will go! This will be so interesting! I can't wait to hear a little bit about the work you did back in Sweden!
Moi - Eeeh, well you don't have to feel like you have to go...
C-C - Ahahah, don't be stupid! Do you think that we would miss this opportunity to support one of our own?!


Murphy...allt är den där fucking Murphy's fel!

Kommentarer
Postat av: Jo

Ja, Murphy tycker vi inte om (och du har alltid haft sällsam otur med just honom) men är det verkligen så illa att få lite extra åskådare? Plus, jag tror inte att du kan göra något fel i deras ögon, de verkar ju älska dig (som vi andra) =)

2008-03-13 @ 23:24:11
Postat av: Maja

Hoho, så intressant! Fasen va nervös jag skulle vara...

2008-03-14 @ 08:30:16
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

Darling Jo, saknar dig sa mkt! Hade varit helt ok om det inte varit for att jag just nu ar i stadiet 'vill mest grata, har inte sovit ordentligt pa flera natter'... Hall tummarna!

Maja - Jag kanner mig inte speciellt nervos faktiskt, daremot kanns det valdigt typiskt att jag skulle aka pa detta just nu.

2008-03-14 @ 18:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0