Påskpuff!

Sportar ballerinaskor idag! För igår var det nämligen 'Spring Day'. Fast någon jätteskillnad märkte jag väl inte direkt av. Fast är det officiellt vår så är inte jag den som protesterar! :) Idag fick förresten Rob & jag en liten märklig inbjudan. Vi har nämligen blivit inbjudna av Sandra & Paul till Paul's föräldrar på söndagsmiddag... Både jag & Rob tycker att det är lite småkonstigt, men det blir stek så vi kommer deffinitivt att dyka upp! :) Nope, nu måste jag trava hem, ska ut & äta med Rob. Har nämligen ett helt offantligt lax-sug & eftersom vår fiskaffär var stängt är det av nöd tvunget att vi går ut & äter (+ att LCBO [systembolaget] är stängt idag så vi måste ut om vi vill ha vin...)!  

image358

Kommentarer
Postat av: Maja

Den där kjolen är riktigt söt. :)

Va trevligt att ni tar er för saker :) Det är nog viktigt för Rob. Krama

2008-03-22 @ 09:20:12
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Mgs

Grattis, Canada tog guld med J Buttle i herrarnas friåkning i Göteborg! Ma

2008-03-22 @ 17:21:59
Postat av: Ida

Maja - Tack! Jag ar lojligt fortjust i den! :)
Du har helt ratt, det ar viktigt for honom & det ar viktigt for var vanskap. Hade varit sa latt att bara deppa ihop totalt, men ska vi fixa att vara vanner 'ever and ever' sa maste vi se till att forsoka gora nagot av den tid vi har kvar, trots att det ar jobbigt...

Ma - Eiiih! Jobbigt! Jag borjar ju bli mer & mer patriotisk vad galler Kanada, men det guldet tillhor ju Ryssland (fast jag hade ju kunnat leva med en fransk gulmedalj...ie Brian Joubert)!

2008-03-24 @ 17:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0