Prövning...

Denna vecka har precis tagit ytterligare en trevlig liten vändning för mig. Fick just ett mail där jag blev informerad om att jag ska hålla ett föredrag för hela institutionen på fredag... Eftersom jag har en viktig presentation imorgon känns det ju lite lagom stressigt - så, jag kommer därför bara att kommunicera genom bloggen de närmsta dagarna, har inte tid till mailen. Får printa ut mitt första examensarbete från Lund & satta mig in i det igen & sedan dra det föredraget. Har iaf fördelen att inte en kotte kan något om paleobotanik - så förhoppningsvis tycker de att det är tråkigt alt. lite småimponerande att jag namngett en egen växt. Fast jäklar vad jag ska dränka mina sorger sedan, utgång fredag & sedan ska jag fråga Isolde om hon har lust att grogga lite på lördag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0