Rapport

Så, Rob har haft ont i en tand i ett par dagar, något som han inte har talat om för mig utan gått & hoppats på att det ska fvrsvinna. På grund av smärtan har han inte riktigt kunnat äta & han har heller inte klarat av att sova. I natt blev det riktigt illa & så fort det blev ljust gav han sig iväg för att hitta en tandläkare. Efter att ha virrat runt ett tag lyckades han få tag på en som hade öppet & de satte igång med att försöka fixa tanden - vilket i sin tur resulterade i att han svimmade av smärta & var medvetslös i ca 30 min. Under den tiden tillkallades ambulans & han blev ivägskickad till ett sjukhus där han så småningom vaknade till. Läkaren som undersökt honom förklarade att han led av näringsbrist (jävla colorado-tripp!), skyhögt blodtryck & en blodsockernivå som var katastrofalt låg... Dessutom led han av stress & läkaren förklarade att han ansåg att Rob borde ta två veckor ledigt, två veckor utan att göra något & utan att ta några beslut... Efter det blev det akut operation för att fixa tanden & dränera Robs käke från var & vid ett knackade han så på min dvrr, alldeles yr & sluddrandes. Har nu sett till att han har fått i sig lite mat & skickat hem honom. Planen nu är att snabbprinta ut ett par artiklar & fixa lite saker som jag måste ha gjort till imorgon & sedan blir det till att gå hem & laga lite soppa (den enda föda han kan få i sig just nu).   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0